Wat definieer die “beste anime” aller tye?
Die mees logiese antwoord is gebaseer op graderings en resensies van webwerwe soos MAL (MyAnimeList).
Die probleem daarmee is: dit is beperk tot MAL se gehoor. En sommige resensies is nie wat ek as 'regte' resensies sou beskou nie. Dit is net kinderagtige klagtes van anime-aanhangers.
Dan het jy anime-peilings wat Japan uitvoer , wat nie meer as 10.000-100.000 + stemme bymekaarmaak nie. 'N Klein aantal as u die 50-100 miljoene aanhangers regoor die wêreld in ag neem.
Daarom is daar geen perfekte manier om hierdie subjektiewe debatte te besleg nie.
So met dit gesê ... Hier is my lys van die grootste anime van alle tye!
Anime wat volgens my die BESTE is, en wat al of meer krediet verdien as wat hulle kry.
Monster doen een ding goed: die 'innerlike monster' binne ons almal uit te druk.
Al wat nodig is, is die verkeerde stel omstandighede om iemand op 'n donker pad aan te wakker. Die wek van 'n euwel waartoe ons nooit gedink het dat ons in staat is nie.
Min anime is so realisties.
Violet Evergarden skyn vanweë die opregte, emosionele vertelling daarvan.
Jy voel nie net empatie jeens die hoofkarakter nie, jy voel dit ook vir die ondersteuningskarakters wat langs die pad opdaag.
Violet Evergarden meng pragtige tonele, wonderlike animasie en kragtige verhale in een bal van grootsheid.
Clannad seisoen 1 goed was, maar dit vergelyk nie eens met die grootsheid van seisoen 2 nie.
watter anime moet ek kyk
Soos Violet Evergarden, is Clannad After Story gevul met pyn en hartseer. Albei min anime kon so perfek uitbeeld.
Jormungand is die enigste anime in sy soort wat die lewens van wapenhandelaars uitbeeld. Die realisme van die vertel van die verhaal, ervarings en die lewenstyle wat deur wapenhandelaars gelei word, is op die punt.
Hierdie anime is 'n meesterstuk vir wat dit doen en wat hy wil doen.
Madoka Magica het in die prentjie gekom en gesê: 'f * ck al hierdie cliché magiese meisie bullsh * t, dit is tyd om dinge op te skud'.
Dit is wat maak Madoka Magica so goed. In plaas daarvan om die gewone roete te volg, is dit konvensie gebreek het en die genre in iets donker en ontstellend verander.
Net soos Jormungand is Black Lagoon een van die vuilste anime op die planeet.
Elke karakter het 'n moeilike verlede wat verband hou met verkragting, seksuele misbruik, dwelms, misdaad en alles wat die onderwêreld voorstel.
Black Lagoon doen dit die beste in hierdie afdeling. En die aksie spreek vanself.
Psycho Pass verken sci-fi vanuit die perspektiewe van polisiebeamptes en die reg. En laat ons nie vergeet van die tegnologie nie dus sy tyd vooruit in hierdie anime-reeks.
Daar is min polisie-reekse soos in die anime-wêreld, en Psycho Pass maak dit interessant om sonder die cliches te kyk.
Die noem van Psycho Pass 'oorspronklik' is 'n understatement. Daar is geen vergelyking vir wat dit doen nie.
Sword Art Online word oor sy kop geskud te veel. In werklikheid is dit hoe ek dit ontdek het. Die haters het my nuuskierig gemaak.
Wat SAO die beste doen, is om speletjies met virtuele realiteit te vermeng en te maak effens donker om dinge op te kikker.
Wat spel en VR betref, geen anime kom naby vir wat SAO verteenwoordig nie. En die sukses daarvan is meer as verdienstelik.
Dit is 'n anime wat sy tyd vooruit is.
En Sword Art Online: Alicization is die beste wat ons tot dusver uit die SAO-reeks gesien het.
Akame Ga Kill is wat gebeur as burgers in 'n land in opstand kom teen 'n bedrieglike, onetiese regering en samelewing.
Dit is waaroor Akame Ga Kill gaan, en dit maak sy punt duidelik deur brutaliteit, intense optrede en sommige van die beste veg tonele wat 'n anime bied.
Dit is ook 'n bietjie onkonvensioneel in die manier waarop dit hoofkarakters (en hul dood) hanteer.
Shiki begin stadig, maar word uiteindelik iets so donker, ontstellend en moreel uitdagend, dat jy nie sal weet wat om te dink nie.
Dit is hierdie een element wat ek die meeste van Shiki hou. Een van die beste afgryse van alle tye.
Aan die een kant sal Hinamatsuri jou laat uitbars van die lag vir sy belaglike komedie.
Aan die ander kant, die anime sal jou naby huil bring en huil.
Uit al die anime wat ek gekyk het, kan so min dit regkry om komedie en 'hartseer' so goed uit te druk effing up die ander.
Dit is wat Hinamatsuri vir my spesiaal maak.
Drake wat langs mense woon, is op sigself nie kreatief nie. Maar die manier waarop die anime hierdie konsep uitvoer en dit omskep in skreeusnaakse komedie, tesame met 'sny van die lewe' -elemente, is interessant.
En dit lyk goed doen dit.
Een van die min anime om moeilike konsepte soos depressie en selfmoord aan te pak.
Om hierdie rede alleen en om hoe dit word van begin tot einde uitgebeeld, is te emosioneel om te ignoreer.
Ek waardeer die unieke animasie ook.
DBZ is 'n klassieke. Dit is die rede waarom die anime-industrie selfs wêreldwyd bestaan.
Daar is niks anders om te sê nie.
Bleach is basies DBZ sonder die OP-karakters.
Sê wat u van Bleach wil hê, maar geen anime kan dit ooit vervang vir wat dit doen nie.
Verwante: Die GROOTSTE anime-aanhalings uit bleikmiddel wat die toets van die tyd deurstaan
Flying Witch is die eenvoudigste, mees ontspan reeks wat ek al gekyk het.
Geen clichés, aanhangerdiens of tipiese onsin word in u alledaagse anime gesien nie. En dit is wat Flying Witch laat uitstaan.
Dit is die naaste aan 'regte' televisie, behalwe dat dit geanimeerd is.
Onderskatte anime-reeks wat nie veel liefde of erkenning kry nie.
Vir sy tyd is die komedie (en parodie) van die mees goed gedoen wat ek nog ooit teëgekom het.
Dit is 'n oorspronklike komedie op sy eie.
Fairy Tail het die beste avonture wat 'n anime kan bied. Vergelykbaar met programme soos DBZ.
Ek het nog nooit soveel karakters gesien wat tegelyk onvergeetlik en die moeite werd is nie.
Dit is basies my gunsteling Shounen-reeks van die 21ste eeu.
Een van die snaaksste, kreatiefste komedies van die afgelope jare. Ek is mal daaroor, beledig tipiese trope, sonder eintlik in daardie gebied instap.
Nog 'n anime wat tipiese troppe beledig, en homself nie te ernstig opneem nie.
En die diep, donker, sielkundige aspekte van Re Zero maak dit 'n anime wat jou sal laat nadink.
Verwante: 5 Eenvoudige redes waarom Emilia BETER is as die res van nul
Higurashi is soos een groot wetenskaplike eksperiment. Dit is byna onmoontlik om te weet wat volgende gaan gebeur, en hoe dinge gaan uitloop.
Vir 'n gruwelreeks is dit onvoorspelbaar, slim en een van die mees gedagtes.
Eenvoudige anime met eenvoudige komedie. Dit is so eenvoudig dat dit snaaks is, en Tanaka Kun is ontspan genoeg om aan die slaap te raak.
Op 'n goeie manier.
Deel van die lewe wat fokus op konsepte soos selfverbetering, groei, ingesteldheid en verhoudings
Jy kan nie Barakamon vergelyk nie. En vir 'n kort reeks hou dit baie gehalte in.
My Hero Academia is een van die grootste anime in die 21ste eeu. Die Shounen-genre het iets vars nodig gehad, en MHA is die antwoord op die behoefte.
Shakugan Nee Shana is 'n groot heelal gevul met Denizens, Flame Haze en mense wat in die middel vasgevang word.
Dit het 'n pragtige mengsel van bonatuurlike elemente (sonder om bo te gaan), ordentlike animasie en interessante karakters met interessante vermoëns.
Elke seisoen is anders, en dit is 'n klassieke oorpak in my oë.
N mecha-reeks sonder geen vergelyking.
Eureka Sewe (gemaak deur Studio Bones) gebruik misterie, Bybelse verwysings, uiteenlopende karakters en romanse om die verhaal daarvan te vertel.
En daar is geen Mecha op aarde wat dit beter doen in hierdie gebied nie (nie eers Darling In The Franxx nie).
Full Metal Panic neem hoërskoolse romanse, en voeg terrorisme, aksie en realisme by die mengsel.
Dit is een van daardie seldsame anime wat kry nog beter met elke seisoen wat geproduseer word.
Die opkoms van die skildheld is 'n onlangse anime-reeks vanaf 2019. Maar dit is een van die min Isekai wat ek so hoog aanslaan.
Naofumi se realistiese stryd teen die dubbele standaard van seksuele aanranding, en hoe die vrou se woord geglo word sonder getuienis.
Die voortdurende laster van sy karakter, en die meeste mense weier om te 'dink' of dit waar is of nie ... Om nie te praat van Naofumi se verhouding met Raphtalia (en ander dinge nie).
Shield Hero is 'n betekenisvolle reeks soos geen ander nie, en dit voer uit beter as wat die meeste anime kan eis.
Wat anime met historiese elemente betref, Die noodlot Zero oorheers. Veral vir sy waansinnige vlakke van aksie, presisie en vermaak.
Ek sou geen ander Fate-reeks oor Fate Zero plaas nie, maar dit is te veel van 'n gehalte-reeks wat WEET hoe om in die aksie-genre te skitter.
School Live lyk oulik, maar in werklikheid is dit een van die diepste toon op hierdie lys. Die hantering van temas soos geestesongesteldheid, psigose, hallusinasie en soortgelyke onderwerpe.
Soos Madoka Magica, mislei die anime jou om te dink dit is 'n prettige reeks totdat dit te laat is om terug te draai.
Lees: 20 van die donkerste anime-reekse wat jou sal skok
Gurren Lagann is net 'n hype reeks. En as ek sê hype - ek bedoel dit is energiek, belaglik, motiverend en laat jou pomp.
Ek kan sien waar programme soos Kill La Kill hul inspirasie gekry het. Gurren Lagann sal altyd 'n klassieke in my oë wees.
Soos die rampspoedige lewe van saiki k, is hierdie anime kreatief in hoe dit homself hanteer. Min komedie-anime kan sê dat hulle so kreatief soos DIT is terwyl hulle nog steeds vermaaklik is.
Die storie is net te belaglik om nie snaaks te wees nie. Ons het beslis 'n seisoen 2 nodig vir The Devil Is A Part Timer!
Gedagteprikkelende anime-reeks, gefokus op niks anders as:
Op die oog af klink dit nie van wêreldgehalte nie, maar hoe dit geïmplementeer word, is 'n ander verhaal.
As dit vir my dogter vrygestel is in 2019. En ek het dit sonder verwagtinge ingegaan.
Die eerste aflewering begin met Dale wat 'n demonkind in die bos kry, en die gesin is doodgemaak.
Hy neem hierdie meisie aan en noem haar 'Latina', en dit is waar die titel van die anime voortspruit.
Dit is 'n ontspanne stuk lewe met baie warm episodes waar die hoofkarakters saamhang, en hul verhouding steeds groei.
Die plot is niks spesiaals nie, en dit is nie die mees flitsende anime nie, en dit sal niemand interesseer wat meer in Shounen is nie. Maar vir wat dit lewer - As dit vir my dogter is, is dit so hartverblydend as wat dit raak.
Dit het emosionele aspekte soos Violet Evergarden.
Kino’s Travels: The Beautiful World is 'n anime-reeks wat een ding baie goed doen: vertel stories.
Kino reis die wêreld op haar motor en bly nie meer as 3 dae in elke land nie.
Onder die oppervlak openbaar hierdie anime diep insigte oor mense en hoe ons leef, bo en behalwe die denkwyses en sielkunde wat agter die uiteenlopende kulture waarin ons leef, gaan.
Maklik een van die grootste anime van alle tye.
Kokoro Connect word nie as 'n 'sielkundige' reeks geklassifiseer nie, maar vir hoe dit uitgebeeld word? Dit beslis is.
As jy 'n bietjie lewe en romanse opsy sit, sal hierdie anime jou laat dink soos geen ander show in sy soort nie. Oor dinge soos wat jou sogenaamde 'regte' vriende oor jou dink as jy agter jou rug praat. Of wat hulle in die algemeen oor u 'dink'.
Verwante: 'N Lys van 30 sielkundige anime wat u MOET oorweeg
Nadat ek hierdie jaar (2019) Death Note gekyk het, kan ek sien waarom hierdie anime is aanbeveel deur soveel mense.
Ek is geneig om hip-up shows te vermy, maar die skittering van die plot, karakters en sielkundige aspekte is foutloos.
Ek gee Death Note 'n 10/10. Dit is een van die beste anime van alle tye.
Shirobako is 'n anime AL die aanhangers moet sien.
Dit gaan oor die anime-industrie met 'n realistiese inslag oor wat agter die skerms gebeur.
Die stresvolle werklas, animators, ateljees en werknemers is oorwerk. Die skedules, hoe 'n anime gemaak, gerig en geskep word ...
U sal nie een detail vind wat ontbreek in die proses van 'n anime in Japan nie.
Dit is egter nie net realisties nie, dis legitiem sover dit die gehalte en vermaak wat u uit Shirobako kry.
Beslis een van die beste anime van die 2010’s.
Sakura Quest is 'n onderskat sny lewensreeks. Terug in 2017 As ek my nie vergis nie.
Dit is 'n goeie mengsel van toerisme, besigheid, lighartige komedie en 'n betekenisvolle verhaal wat van begin tot einde loop.
Hierdie lys sou nie daarsonder reg wees nie!
Kenichi neem dit op hom om te oefen in die vegkuns, wat hom die mag gee om homself te verdedig en sy selfvertroue te herwin.
In 'n wêreld waar elke dag afknouery plaasvind, is hierdie anime inspirerend. Veral vir tieners.
Ek hou van anime met 'n gevoel van 'geskiedenis' daaraan verbonde.
Guardian Of The Sacred Spirit handel oor 'n verlate prins en sy vroulike lyfwag.
Produksie I.G het hulself weer oortref (hulle het Psycho Pass gemaak).
Watter anime weet jy wat kos neem, en dit byvoeg? ecchi sonder om die gek van homself te maak?
Food Wars oorheers in die 'kos' -genre, as dit selfs 'n ding is.
U sal nie 'n meer kreatiewe, unieke Shounen sien wat 'n onkonvensionele roete soos Food Wars volg nie.
Dit verdien al die sukses wat dit kan behaal.
Bron: Mikoto Misaka
Railgun, soortgelyk aan Hinamatsuri, fokus op twee dinge gelyktydig.
Die aksie is siek, en die stukkie lewensepisodes word verkoel.
En terwyl ons oor die onderwerp is: Railgun is 'n BAIE beter anime as Magical Index.
D. Grey Man het nog altyd gevoel anders aan my. Die meeste Shounen is net ... Shounen.
Daar is letterlik 1000's van Shounen, want die genre is versadig met BS.
D. Gray Man is een van 'n handjievol wat uitstaan sonder om ander goeie vertonings van soortgelyke gehalte af te ruk.
Code Geass is my # 1 Mecha / aksie-anime-reeks ooit.
Die slim komplotte, die strategiese karakters, die genadeloosheid van Lelouch ... Hier is te veel om op te noem in terme van waarom Code Geass so briljant is.
Maar een ding wat opval, is die 'skaakagtige' strategie-elemente.
Lelouch dink 5 tree kop en sal alles doen wat nodig is om probleme wat in die geveg opduik, te versag.
Daar is ook 'n paar ooreenkomste tussen Lelouch Lamperouge en Light Yagami van Death Note !.
Nog 'n vars reeks in die 'skool' genre van anime.
Om dit met u hedendaagse skoolanime te vergelyk, is beledigend. Omdat dit so uniek is in sy benadering en die hoofkarakter: Koro Sensei word deesdae beter geskryf as die meeste van u tipiese karakters.
Die plot self is oorspronklik en niks anders as om dit te probeer vergelyk nie.
Die een ding wat ek die meeste van Samurai Champloo respekteer, is hoe dit die Samurai-kultuur meng met die vibes van Hip Hop.
Ek kan nie aan enige anime dink wat dit doen nie. En die drie hoofkarakters is so verskillend van mekaar dat dit maklik is om te onthou.
Samurai Champloo is 'n absolute klassieke.
top plak van die lewe romanse anime
Kaizaki Arata, 'n 27-jarige NEET, kry nog 'n kans om sy lewe te 'her-doen'. Gee hom die geleentheid om sy foute reg te stel, en iets van homself te maak.
ReLife is nog 'n verrassende vars skoolreeks wat so onderskat is.
Skip Beat is 'n verborge diamant die meeste mense sien nie die glans van nie. Dit het immers 'n fanbase, maar dit is nie hoofstroom.
Dit handel oor 'n meisie wat wraak neem op haar ekskêrel wat haar harde werk, geld en naïwiteit gebruik het om suksesvol te wees in sy akteursloopbaan. Net om haar te laat sluk asof sy nie wil nie.
Ek hou verband met die motivering van wraak. Maar die kwaliteit wat hierdie anime meebring omdat van hierdie motief het my weggewaai.
Hulle maak nie meer romanse-shows soos DIT nie.
Verwante: Die uiteindelike lys van Skip Beat-kwotasies waarmee u kan verband hou
Charlotte is net 'n uniek reeks. Dit verg die gewone konsep van supermoondhede en draai dit op sy kop.
In plaas daarvan dat elke karakter onbeperkte krag het, is daar grense vir wat hulle kan doen. En selfs die nadele van die gebruik van hul vermoëns, wat dit meer realisties en eenvoudiger maak as vergelykbare vertonings.
Verwante: Waarom Charlotte 'n kenmerkende anime-reeks is
As ek ooit weer die kans kry om 'n 'kind' te wees, is dit die anime wat ek sou sien.
Basies: al die clichés wat u in 'n soortgelyke reeks kan vind, bestaan nie in LWA nie.
Studio Trigger het hulself oortref, en die anime verdien meer erkenning as wat dit tot dusver gekry het.
Daar is niks soos old school 90's anime nie. Slayers het sy eie pad geloop en die 'sterk vroulike' karaktertipes geïnspireer wat u in hedendaagse vertonings sien.
Ek noem dit die ou skoolweergawe van Fairy Tail (sonder die ondersteunersdiens). Dit is 'n goeie alternatief vir DBZ-aanhangers.
Nog 'n ou skoolreeks wat ek nie kon help om by hierdie lys te voeg nie. Sommige van die ou skooltekeninge en -ontwerpe is my gunsteling tot vandag toe.
Ek praat nie baie oor Inuyasha nie, maar dit is steeds 'n gunsteling ongeag.
Dit is oorspronklik vir sy tyd, en Isekai sou nie dieselfde wees sonder nie Inuyasha .
K-On is die koning en koningin van 'Moe' soos ons dit ken. Maar dit is nie wat die anime noemenswaardig maak nie.
K-on is 'n gewilde reeks wat geen werklike plot het nie, maar genoeg onderhoudende karakters en episodes het om dit die moeite werd te maak.
Die komedie is van die beste Ek het al in 'n anime-reeks gesien, en ek sou K-On nie eens as 'n 'streng' komedie beskou nie.
Soul Eater is so onderskat in die Shounen-genre. Die hoeveelheid kere wat hierdie program nooit in gesprek verskyn nie, is verbasend. Omdat die anime self is wat ek 'hoofstroom' sou noem vir sy sukses.
Dit is 'n uitstekende voorbeeld van hoe 'n 'wonderlike' Shounen-reeks by 'n vroulike (en manlike) protagonis lyk. En ondersteun karakters met manlike + vroulike rolle.
Golden Kamuy is 'n seldsame reeks vir sy historiese aard. Min anime gaan so diep in hul geskiedenis in soos Golden Kamuy, wat 'n ou Japannese ras noem: Ainu.
En die feit dat Golden Kamuy vermaaklik is sonder om te opvoedkundig te wees, maak dit lekker en aangenaam om na te kyk.
Lees: 12 van die grootste anime oor die Japannese kultuur
As u my goed ken - sal u weet dat ek kan nie staan nie kyk anime in die subbed weergawe. Ek kyk eerder na gedoop en vermy die onderskrifte gelyktydig.
Maar 'N Plek verder as die heelal was my so nuuskierig dat ek daarna in die oorspronklike weergawe gekyk het. En ek word weggewaai deur die kwaliteit.
Dit is een van die verfrissendste avontuurreekse wat in 2018 vrygestel is.
Dit is 'n understatement om dit 'inspirerend' te noem.
Yona van die dagbreek is 'n anime wat ek nog altyd wou kyk. Ek is bly dat ek dit gedoen het.
Op die een of ander manier is Yona Of The Dawn 'n avontuurlike, bonatuurlike reeks met komedie wat so vars (en dom) is dat dit verbasend is. Veral bo-op al die aksie, af en toe romanse en gevegstonele van tyd tot tyd.
Nou is dit 'n seisoen 2 nodig!
Dit is onmoontlik hoe 'n Ecchi-reeks so aksievol kan wees met 'n verhaal wat so goed geskryf is.
En daarom het Kill La Kill my swak verwagtinge verpletter en my belangstelling aangegryp.
Studio Trigger het hulself met hierdie een oortref. Dit sal altyd een van my beste anime van alle tye wees.
Verwante: Die uiteindelike lys van Kill La Kill-aanhalings
Ek het nooit gedink 'Shoujo' anime kan so vermaaklik wees nie. En dis waar ek verkeerd was.
Nadat ek 'n anime soos Nana raakgeloop het, vervaardig deur Madhouse, kan ek nie glo hoe realisties en kragtig hierdie romanse-reeks is nie.
Die ontwerpe is 'lewensgetrou', en die karakters is in soveel opsigte so herkenbaar.
Min romanse kom hierby vir sy realisme.
Verwante: Die uiteindelike lys van 'n stuk lewensanime
Die beste manier om hierdie anime te beskryf, is: saggeaard, gemaklik en so ontspannend, soos om te verkoel op die strand.
Dit is liggewig op komedie, maar die subtiele lewenslesse en hartlike hoofkarakter maak dit 'n stukkie lewensreeks wat geen aanhanger ooit mag misloop nie.
Dit is nog 'n Ecchi reeks wat my lae verwagtinge vernietig het. En dit met tevredenheid vervang.
Shimoneta is vir die meeste aanhangers 'n moeilike pil om te sluk, omdat dit ekstrem is vir sy oortuigings, intrige, taal en doel. Maar as u dit kan maag, sal u verbaas wees oor die diepte en selfs die komedie wat hierdie anime bied.
Minami-Ke is 'n onderskatte , vergete stuk lewe en komediereeks. Dit gaan oor 3 susters wat in dieselfde huishouding woon, en al die kaalarms waarmee hulle opkom.
Met 3 seisoene in totaal en cliches eintlik snaaks, ek het nooit 'n episode deurgemaak sonder om te lag nie.
Ek sal dit 'n 10/10 beoordeel sonder om te huiwer.
Land van die glans is 'n anime wat CGI beter as ooit tevore laat lyk. En as u baie anime gekyk het, sal u weet hoe verskriklik CGI in die algemeen is.
Land Of The Lustrous neem dit na 'n ander vlak vir die kwaliteit van animasie. Ek sou sê dit is selfs beter as Violet Evergarden op sy eie manier.
En die verhaal self is geheimsinnig, maar interessant genoeg om jou tot die einde deur te voer sonder om te voel dat jy jou tyd gemors het.
Dit is 'n wonderlik reeks met onvergeetlike karakters.
Monogatari is 'n spesiale soort anime in die bonatuurlike / demoon-genre. Dit is 'n soort anime wat gevul is met dialoog en 'geselserige' episodes, dus kan dit mense wegwys.
Maar as u daarby hou en by die goeie dele uitkom, sal u besef hoe prikkelend en intrigerend hierdie anime blyk te wees.
En terwyl dit deur Studio Shaft vervaardig word, is die animasie en oorgange tussen tonele pragtig.
Dit is poësie in beweging.
Nisekoi word ook vervaardig deur studio Shaft, net soos Madoka Magica en Monogatari.
Dit is nie soos u tipiese harem-anime waar dit so vol cliches en dom troppe is dat dit is nie moeilik om dit ernstig op te neem.
Nisekoi is 'n kwaliteitsreeks met 'n paar waardige karakters wat die hele anime in Desember soos 'n kersboom laat opvlam.
Die 'kuns' is wettig.
As u 'n stukkie lewensreeks met baie DIEPTE aan die karakters en gedagtesprikkelende boodskappe wil kyk - Oregairu is die een om te sien.
Amper geen van die karakters in hierdie reeks is nie goed geskryf nie. Die hoofkarakters hou baie waarde in die algehele verhaal, en die soms 'verborge' boodskappe onder die oppervlak.
Ek voel dat Oregairu onderskat word en nie genoeg mense te veel daaroor skree nie. Al word dit hoog aangeslaan.
Eervolle vermeldings:
-
Aanbeveel:
23 van die grootste anime-toesprake van alle tye
Hoe Anime die afgelope 57 jaar radikaal ontwikkel het
Kopiereg © Alle Regte Voorbehou | mechacompany.com